- Livrare
Livrarea către Client a produselor/serviciilor achiziționate este efectuată prin intermediul firmei de curierat GLS sau Fan Courier pe întreg teritoriul tarii.
Livrarea produselor/serviciilor achiziționate se efectuează in 1-5 zile lucrătoare. Termenii de mai sus pot fi modificați din motive independente de voința noastră.
Produsul va fi livrat la adresa specificată în momentul plasării comenzii.
Livrarea se va efectua gratuit, dacă valoarea produselor este de minim 129 lei. Daca valoarea produselor comandate este sub 129 lei, atunci livrarea se va face contra cost, respectiv 19 lei.
Bioteleshop.ro își asumă responsabilitatea pentru ambalarea corespunzătoare a produselor și va asigura transmiterea documentelor însoțitoare în vederea livrării acestora.
Produsele vor fi însoțite de factura fiscală sau bon fiscal în original.
În cazul în care nu se poate executa Contractul din cauza indisponibilității unui produs, se va informa telefonic sau prin e-mail clientul despre această situație. BIOTELESHOP DISTRIBUTION SRL își rezervă dreptul de a amâna sau de a anula automat comanda, iar în astfel de cazuri clientul va fi informat și consultat cu privire la așteptarea sau anularea comenzii.
În situația în care curierul nu vă gasește la adresa menționată aveți dreptul la încă două solicitări de livare prin înștiințarea curierului. Daca cele trei încercări de livrare nu au fost concretizate comanda dvs se va returna automat catre sediul Bioteleshop.
- Retur
Clientii au dreptul ca în termen de 14 zile calendaristice de la primirea fizică a produselor să transmită societății Bioteleshop Distribution SRL intenția de retragere din Contract prin e-mail (contact@ bioteleshop.ro) sau telefonic la numărul (0753379117), fără a fi nevoit să justifice decizia de retur.
Costul serviciului de curierat pentru returnarea produselor va fi suportat de catre client.
Conform prevederilor obligatorii din Ordonanta de urgenta nr.34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea si completarea unor acte normative, sunt excluse de la dreptul de retragere următoarele:
- furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
- furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator;
- furnizarea de produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente.
Produsele se vor returna în aceeasi stare în care acestea au fost primite, fără deteriorări sau desigilate, în aceeasi cantitate și însoțite de toate documentele primite, pentru a putea fi comercializate din nou. Daca produsele nu îndeplinesc condițiile menționate mai sus, vânzătorul are dreptul de a refuza returnarea produselor de catre client.
Puteti efectua solicitarea de retur completând formularul de retur din secțiunea dedicată sau direct la telefon (0753379117).
Adresa pentru returnarea produselor: Strada Nehoiași, nr 26, Sector 5, București, de luni până vineri, între orele 09:00-17:00.
Dacă vă exercitați dreptul de retur, BIOTELESHOP DISTRIBUTION SRL vă va rambursa toate sumele primite ca plată de la dumneavoastră în conformitate cu termenii prezentului document. SC Bioteleshop Distribution SRL are obligatia de a returna contravaloarea produselor returnate in termen de 30 de zile lucratoare, de la primirea coletului.
Metoda de livrare a returului este necesar sa fie aceeasi agreată de catre BioTeleshop. Prin alegerea altui curier, BioTeleshop nu isi asuma rambursarea produselor achitate.
- Modalități de plată
Plata produselor se poate achita:
- Prin plata online, folosind un card bancar Visa, MasterCard sau Maestro prin sistemul securizat oferit de Netopia Payments.
Dacă alegeți varianta plata cu cardul, veți fi redirecționat către o pagină securizată unde va trebui să introduceți datele cardului dumneavoastră. Apoi se va deschide o fereastră pop-up cu scopul de a verifica codul CVC al cardului. La final dați click Trimiteți Comanda.
Bioteleshop Distribution SRL nu solicită și nu stochează niciun fel de informații referitoare la cardul bancar al clientului, acestea fiind procesate direct pe serverele furnizorului de servicii de plată online.
- Ramburs, in numerar. Contravaloarea produselor și a serviciilor comandate pot fi achitate curierului chiar la livrarea coletului la adresa dumneavoastră.